Víte, co jsou to zbožáky? Je to slangový výraz pro vyhledávače zboží a cenové srovnávače pro online prodej na Internetu. Využívají se pro výhodný nákup v podstatě jakéhokoli druhu zboží. Možná jste s nimi již přišli do styku a možná vám je také někdo nabízel skrze e-mailový marketing, ale pokud ne, a jste v síti […]
- 19.10.2020
- regumis.cz
- Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Linkbuilding dostane váš web na vrchol
Linkbuilding je jednou z nejúčinnějších metod optimalizace pro vyhledávače. Konkrétněji se řadí mezi off page faktory. Zjednodušeně řečeno, jedná se o budování sítě odkazů a klíčových slov, pomocí nichž lze zviditelnit jakoukoliv webovou stránku.
Díky zpětným odkazům roboti vyhledávačů dokážou zjistit, o jakou stránku se jedná a tematický ji zařadí. Taktéž platí, že čím víc odkazů na danou stránku vede, tím více si vyhledávače myslí, že je stránka kvalitní a informačně hodnota.
Přitom získat zpětné odkazy není jednoduché. V zásadě máte dvě možnosti. První možnost je organická tvorba zpětných odkazů. Zde jsou odkazy vytvářeny samotnými návštěvníky stránek, kteří obsah dobrovolně a rádi šíří. Tato metoda je nejlepší, nejefektivnější a zdarma. Nicméně dosáhnout organického šíření zpětných odkazů je velmi složité a ne vždy se to dobře vede. Základem je zkrátka velmi kvalitní obsah a vysoká návštěvnost webu.
Pokud zpětným odkazům chcete pomoci, máte na výběr hned z několika možností. První z nich je výměna zpětných odkazů. Jedná se o dohodu mezi dvěma provozovateli webu. Obvykle si vymění články s klíčovými slovy a odkazy.
Další variantou je nákup zpětných odkazů. Velkou výhodou je, že pokud tímto úkolem pověříte specializovanou firmu, máte vše bez starostí. Firma za drobný úplatek článek napíše a následně publikuje i na svém webu. Taktéž se jedná o velmi efektivní metodu. Nicméně zde je zapotřebí nakupovat odkazy s rozumem. Pokud byste například tvorbu zpětných odkazů přehnali, mohlo by se stát, že vám vyhledávací roboti udělí spam skóre. Díky tomuto skóre vás mohou začít dokonce vyhledávače přehlížet. Pokud tedy s tvorbou odkazů nemáte zkušenosti, raději tuhle problematiku nechejte na odbornících, kteří dobře vědí, co dělají. Ideální variantou jsou například marketingové agentury.